Panna Cotta with Fresh Kiwi

Wednesday, March 20, 2013






Klik photo for Recipe

This recipe was inspired by :


~~~-----~~~~~

22 comments:

  1. Salam sayang Mar..hmmm kat sini ada panna cotta...mieza sukerrrrr! Sejukkkk je kannn...especially time panas2 begini...hari ni nak balik wat panna cotta jugak lah! terliur tgk mar punya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam sayang Mieza...kita pun suka Panna Cotta ni...sejuk aje makan waktu cuaca panas gini:)

      Delete
  2. Replies
    1. Mrs Eady, boleh ganti dengan buah lain juga...resepi cream susunya sama aje.

      Delete
  3. nampak macam sedap tapi tak pernah try lagi mar boleh lah cuba mesti sejukkkk je masuk ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap ni kak Noor. 1st nampak dessert ni kat blog Chah.

      Delete
  4. dah lama tak buat ni kak...sedap makan time cuaca panas..tetiba mendung pulak kat sini..):

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rohah, kita tukar ngan serimuka boleh tak?:)

      Delete
  5. Mas, that is a beautiful dessert!

    ReplyDelete
  6. wah nampak menarik ni,. TQ share with us yer

    ReplyDelete
  7. kak mar..nak jugak secawan..kiwi fav zila..suka mkn bila dh nk lembik2 ..bila nk rajin buat nie kak:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. olo lo lo cayanggg. dah elok betul ke sakit 3 serangkai tu...kalau dah ok baru boleh buat ye cayanggg...

      Delete
  8. Hi Marsita, I hop over from Sri's blog. This panna cotta very sedaplicious and refreshing. Great for our hot weather. YUM!

    Have a nice day.

    ReplyDelete
  9. wah sedapnya..terasa segar klau dpt scawan tu kak..lebih2 lg skrg ni musim panas...mmg sesuai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul to Qasey...cuaca panas sedap makan ni.

      Delete
  10. I love panna cotta. With the kiwi topping, this looks so beautiful :)

    ReplyDelete

Terimakasih atas komen yang segar

 
copywrite@2015 MyMintroomDESIGNER BLOGS