Nama yang tak sanggup disebut?

Saturday, February 16, 2013

 Masa dok Google cari info sambil cuci mata ternampak gambar-gambar ni. 
Pelik ada, kelakar ada, lucah pun ada...Mujur kat Malaysia ni pemilik-pemilik restoren tak se'daring' mereka kat luar negara. Atau sebab kita masih ada garis panduan untuk branding.

 Sampai macam tu sekali nak tarik orang datang makan. Agak-agak kalau kita call restoren-restoren ni macamana depa jawab talipon ek?





Sanggup ke nak gi makan kat tempat-tempat ni?

( Source: Google )

3 comments:

  1. Tak sanggup.....malu rasanya nak masuk tempat yang ada nama camtu...huhu

    ReplyDelete
  2. hahahah...sib baik kat msia takde nama gini

    ReplyDelete

Terimakasih atas komen yang segar

 
copywrite@2015 MyMintroomDESIGNER BLOGS