Evolusi Toilet Bowl

Sunday, February 17, 2013

Salam semua....kita bukan cuti masak...bahkan dalam menaip ni baru lepas goreng cucur keria. Prepare awal-awal untuk breakfast pagi nanti. Nanti cuma tinggal sira dengan gula aje. Awal pagi nanti Cik Suami nak ke KL ada reunion.

Sebenarnya...,
agak ke"ma..L..san"....sikit nak up-date resepi semenjak dua menjak ni ...Mungkin sebab ramainya rakan-rakan mesyuarat tingkap kat luar sana tu macam menyepi, jadi secara tak langsung kita pun terjangkit sikit. Mood pun dah bukan saja ke laut  tapi ke laut dalam.

Jadi, masa banyak dihabiskan menerjah sana-sini sambil menggali info untuk diri sendiri dan yang mana dirasakan  boleh dikongsi bukan saja untuk meningkatkan ilmu tapi juga untuk merihatkan minda, akan dikongsikan. Termasuklah yang ini...anda sanggup  tak masuk toilet cam gini? Berani kot tapi lepas tu sakit perut atau terkucil pun mungkin hilang terus:)



Gamak ke makan kat mangkuk yang berupa mangkuk tandas ni...Tok sah lah ya... Nabi Muhammad saw suruh kita makan guna dulang bukan guna mangkuk tandas.


(Source: Google)

4 comments:

  1. Slmt berhujung minggu Marsita
    kreatif betul...mcm2 bentuk toilet direkaguna.

    ReplyDelete
  2. tak sanggup he heee
    ada ramai suker pelik2 gini kan terutama org putih cuma kita toksahlah ikut ye takk

    ReplyDelete

Terimakasih atas komen yang segar

 
copywrite@2015 MyMintroomDESIGNER BLOGS