SELAMAT TAHUN BARU 2013 - Entri Pembuka Tirai....

Tuesday, January 01, 2013



Assalamualaikum & Salam Sejahtera, 

Syukur Alhamdulillah dengan izinNya, saya masih berada di sini...Baru beberapa saat dan ketika melangkah ke tahun baru...2013. Tahun baru yang di iringi dengan semangat dan azam serta tekad yang baru, tentunya untuk menjadi insan yang lebih baik dari tahun sebelumnya. Lebih baik dari pelbagai aspek kehidupan.

Di ruangan yang terbatas ini juga, saya ingin mengucapkan "Selamat Tahun Baru" kepada keluarga tercinta tak kira di mana saja berada, kepada rakan-rakan sepersekolahan, rakan-rakan sepengajian, bekas rakan-rakan sekerja, rakan-rakan FB dan di ruangan Kongsi Resepi dan teristimewa rakan-rakan blogger yang tak jemu-jemu berkunjung ke rumah yang tak seberapa ini. Semoga ikatan Silaturrahim kita akan terus berkekalan hingga ke hujung perjalanan hidup kita.

Saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada tuan punya resepi yang telah saya cubakan resepinya dan kongsikan di ruangan saya ini, ada juga diantaranya yang saya terlupa untuk mencoretkan "backlink" tuanpunya resepinya  dek keterbatasan waktu dan dek kelalaian saya sendiri, harap dihalalkan ya.

Akhir kata....Selamat tahun baru 2013.... Semoga kehidupan menjadi lebih baik,
dengan rahmat Tuhan dalam kesihatan dan kedamaian....Semoga terhibur dengan kenangan di 2012 yang sempat saya titipkan di bawah....

Mymintroom Slideshow: Marsita’s trip to Ipoh was created with TripAdvisor        TripWow!

 



Wassalam...

4 comments:

  1. As salam Marsita.tadi singgah kat dapur awak and follow.nice blog!.salam perkenalan dan selamat tahun baru.hope you sudi jadi kawan pertama saya di tahun baru.saya di sini.. suzanazamri.blogspot.thanks.

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan Suzana...of course, saya suka sgt.nanti kita singgah yr blog ya....

    ReplyDelete
  3. salam kak mar,
    heppy new yer..smoga thun ini diberi ksihatn yg baik..dan sentiasa happy brsama family trsayang..aminn

    ReplyDelete

Terimakasih atas komen yang segar

 
copywrite@2015 MyMintroomDESIGNER BLOGS