Happy Birthday Muhd Zikri

Thursday, January 03, 2013

Anakku Muhd Zikri yang di kasihi...mak ucapkan Selamat Menyambut  Hari Ulangtahun yang ke-14 (3hb Januari, 1999). Mak selalu berdoa agar Zikri sentiasa berada di bawah lindungan Allah SWT, dan semoga menjadi anak yang soleh serta taat kepada Allah, kasih kepada Rasul dan hormat kedua orang tua...


Bismillah ir-Rahman ir-Rahim 

Segala puji bagi Allah, yang awal tanpa yang awal sebelum-Nya, yang akhir tanpa yang akhir sesudah-Nya. Mahasuci AsmaNya, Mahatampak AnugrahNya.
Ya Allah. Sampaikan shalawat kepada Muhammad dan keluarganya. Shalawat yang awalnya tidak terbatas, yang batasnya tidak berhujung, dan akhirnya tidak berhingga.
Ya Allah. Anugerahkan kepadaku kelangsungan hidup anakku, panjangkan usianya, sihatkan badannya, akhlaknya, agamanya, sejahterakan jiwa dan raganya, alirkan rezekinya melalui tanganku, anugerahkan kepadanya kecerdasan akal dan kebeningan hati.
Bantulah aku, mendidiknya, berbuat baik kepadanya dari sisiMu. Jadikan anakku, mendekatiku, menyayangiku, mencintaiku. Jadikan anakku, orang yang baik dan takwa, yang punya pandangan dan pendengaran yang taat kepadaMu, yang mencintai dan setia kepada kekasihMu, Muhammad.
Berikan semua itu dengan petunjuk dan rahmatMu, berikan kepada kami apa yang terbaik di dunia dan akhirat. Amin... (Sumber: Google)

Wassalam...

6 comments:

  1. hepy besday Zikri....moga mmbesar jadi anak yg soleh....:)
    chubby dia ye kak masa kecik tu....geram tgk !

    ReplyDelete
  2. Thanks Syiffa, masa kecik dulu kalau gi mana-mana pipi dia selalu jadi mangsa cubit :)

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday Zikri..
    Wah.. lahir awal tahun ye.
    Semoga membesar dgn sihat, cergas & cerdas.
    Semoga jadi anak yg baik & soleh..

    ReplyDelete
  4. moga jd anak terbaik dunia akhirat ye

    ReplyDelete

Terimakasih atas komen yang segar

 
copywrite@2015 MyMintroomDESIGNER BLOGS